DOPRAVA A PLATBA

Dodací podmínky, platba

 

Zásilky v hodnotě nad 1500,- Kč dopravujeme zdarma přepravní společností Zásilkovna, při hodnotě zásilky převyšující 2000,- Kč již nabízíme dopravu zdarma společnostmi PPL a GLS, při překročení hodnoty zásilky 2500,- Kč lze využít dopravy zdarma společností Česká pošta.
Účtováno bude pouze doběrečné, v případě dodání Českou Poštou, GLS, nebo PPL 30 Kč, v případě dodání Zásilkovnou 10 Kč.

 

 Osobní odběr

 zdarma

 

Přepravní společnost GLS - výdejní místa

 dopravné 43 Kč  dobírka 10 Kč

 Přepravní společnost GLS

 dopravné 75 Kč

 dobírka 30 Kč

 Česká pošta - Balík Do ruky

 dopravné 104 Kč

 dobírka 30 Kč

Přepravní společnost PPL - výdejní másta

 dopravné 43 Kč  dobírka 10 Kč

 Přepravní společnost PPL

 dopravné 75 Kč

 dobírka 30 Kč

 Zásilkovna - výdejní místa

 dopravné 45 Kč

 dobírka 10 Kč

 

U vnitrostátní přepravy je dodací lhůta následující den po expedici.

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možné učinit až po odeslání objednávky a emailové nebo SMS výzvě, že je zboží připravené k vyzvednutí.
 

Zboží bude připravné v Lékárna Český ráj s.r.o., Husova 73, Jičín proti ČSOB od pondělí do pátku 7:30 - 17:00 Najít na mapě.

 

Ceny uvedené v internetové lékárně nejsou platné pro kamennou lékárnu.

 

Přepravní společnost GLS

Doručení probíhá následující pracovní den od expedice zásilky. Den před doručením zásilky vám přijde na váš email číslo balíku a odkaz pro sledování balíku. Pokud znáte číslo balíku, můžete zásilku sledovat přímo na stránkách společnosti GLS.
 

 

Pokud budete potřebovat komunikovat s přepravcem, můžete se s ním spojit přes zákaznické centrum +420 567 771 111 PO-PÁ od 8:00 do 17:00 nebo kontaktním formulářem, který naleznete ZDE. Pro lepší identifikaci doporučujeme znát číslo balíku.

 

Jestliže nebudete k zastižení na adrese, můžete si domluvit náhradní termín doručení nebo doručení na jinou adresu, kde se zrovna budete nacházet. Pokud si zásilku nepřevezmete do 5 dnů, tak bude automaticky vrácena. Váha zásilky je omezena do 30 kg.

 

Doporučujeme si nechat zásilku zasílat do zaměstnání, kde jste během dne k zastižení.

 

Česká pošta

Zásilky zasíláme Českou poštou jako Balík do ruky. Zásilka vám bude doručena na dodací adresu. Česká pošta vás přes SMS/e-mail bude informovat o převzetí zásilky do přepravy a garantuje doručení následující den po podání. Po neúspěšném pokusu o doručení je zásilka uložena na ukládací poště a adresát je o jejím uložení informován prostřednictvím SMS/e-mailu i papírovou výzvou. Váha zásilky je omezena na 30 kg. Více informací se dozvíte na stránkách České pošty.

 

PPL

 

Doručení probíhá následující pracovní den od expedice zásilky. Den před doručením zásilky vám přijde na váš email číslo balíku a odkaz pro sledování balíku. Pokud znáte číslo balíku, můžete zásilku sledovat přímo na stránkách společnosti PPL.
 

 

Pokud budete potřebovat komunikovat s přepravcem, můžete se s ním spojit přes zákaznické centrum +420 225 331 500 PO-PÁ od 8:00 do 18:00 nebo kontaktním formulářem, který naleznete ZDE. Pro lepší identifikaci doporučujeme znát číslo balíku.

 

Jestliže nebudete k zastižení na adrese, můžete si domluvit náhradní termín doručení nebo doručení na jinou adresu, kde se zrovna budete nacházet. Pokud si zásilku nepřevezmete do 5 dnů, tak bude automaticky vrácena. Váha zásilky je omezena do 30 kg.

 

Zásilkovna

Spolupracujeme při doručování zásilek se Zásilkovnou.cz. Jedná se o síť výdejních míst po celé ČR, kde je možné si vyzvednout objednané zboží. Cílem této služby je finanční úspora za poštovné a dobírku. Váha zásilky je omezena max. do 5 kg. Pokud zásilka překročí váhu a max. rozměry zásilky, zákazníka informujeme a navrheme mu alternativní dopravu.

 

Zboží zasíláme za 45 Kč přes Zásilkovna.cz, dobírka 10 Kč.

 

Seznam výdejních míst

 

Zásilkovna převezme zásilku od nás a nejdéle do 48 hodin od převzetí zásilky uvědomí

zákazníka o možnosti vyzvednutí zásilky, a to formou e-mailu, případně také SMS.

 

Zákazník má lhůtu 7 kalendářních dnů na vyzvednutí zásilky od oznámení o uložení zásilky, a to v provozní době na příslušné pobočce. Úložní dobu zásilky lze prodloužit až na 21 kalendářních dní. Tato lhůta může být Zásilkovnou před vánoci zkrácena. Po uplynutí této lhůty se zásilka vrátí zpět prodejci.

V případě uložení zásiky v Z-BOXu je úložní doba 3 dny s možností prodloužení o 2 dny. Tato lhůta může být Zásilkovnou před vánoci zkrácena.

 

Zásilka bude předána Zákazníkovi při splnění následujících podmínek:
1. osoba vystupující jménem Zákazníka se prokáže znalostí čísla objednávky zásilky a hesla;
2. osoba vystupující jménem Zákazníka potvrdí písemně svým podpisem převzetí zásilky;
3. v případě doručení zásilky na dobírku bude zásilka předána Zákazníkovi až po uhrazení celé příslušné dobírkové částky vztahující se k zásilce.

 

Chcete se na něco zeptat ohledně Zásilkovny?

Platba

 

Zboží můžete uhradit několika způsoby.

Dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci při předávání zboží.

Platba předem na účet

Vystavíme vám pokyn k úhradě s číslem účtu a variabilním symbolem, na základě kterého provedete platbu. Jakmile se nám částka připíše na účet, obratem Vám zašleme zboží na požadovanou dodací adresu.

V lékárně

Při osobním odběru zboží je možné hradit hotově nebo platební kartou.



Proč nakupovat u nás?
PROVĚŘENÁ LÉKÁRNA
Držitel certifikátu SÚKL (Státní ústav pro kontrolu léčiv)
VLASTNÍ SKLADY A RYCHLÁ EXPEDICE
DOPRAVA NAD 1500 KČ ZDARMA
Zboží dopravujeme po celé ČR
TISÍCE VÝDEJNÍCH MÍST PO CELÉ ČR
Zasíláme od 43 Kč do vašeho odběrného místa
BONUSOVÝ A VĚRNOSTNÍ PROGRAM
Dárky a slevy za Věrnostní program a opakující nákupy



Vše o nákupu
Kontakt
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Doprava a platba
Platební možnosti
Výdejní místa
Užitečné odkazy
Ověřená lékárna
O nás
Věrnostní program
Katalog odměn
Můj účet
Zapomenuté heslo
Logo pro zásilkový výdej
léčivých přípravků Logo pro zásilkový výdej
léčivých přípravků
Copyright 2013 SOS LÉKÁRNA
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
kontaktní údaje na SÚKL: Šrobárova 48, 100 41 Praha 10, tel. +420 272 185 111, fax +420 271 732 377, e-mail: posta@sukl.cz

Váš e-mail:
Heslo:

ZBOŽÍ BYLO PŘIDÁNO DO KOŠÍKU

Zpět k nákupu Objednat zboží

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace